#oferta

Tworzenie nowych sklepów internetowych.

Zaprojektujemy i zbudujemy Twój nowy sklep. Od strategii i stworzenia sprzedających komunikatów, przez zaprojektowanie najważniejszych podstron sklepu, aż po wdrożenia programistyczne i optymalizacje.

  • Zoptymalizujemy najważniejsze podstrony pod kątem współczynnika konwersji, UX i skutecznej komunikacji marketingowej.
  • Otrzymasz nowoczesny, szybki, intuicyjny i wzbudzający zaufanie sklep
Badanie grupy docelowej i konkurencji
Strategia i komunikacja sklepu
Szkice i makiety
Wdrożenia programistyczne
Testy A/B
Optymalizacja współczynnika konwersji

o czym warto pamiętać podczas tworzenia sklepu?

Podejście customer-centric i data-driven

Nie tworzymy sklepów na podstawie intuicji i tego co nam się wydaje. Tworzymy je na podstawie badań konsumentów, danych oraz dobrych praktyk UX i CRO. Dzięki temu otrzymujesz sklep, który jest zorientowany na wysoki wsp. konwersji oraz doświadczenia użytkowników.

wiesz co i dlaczego robimy

Co tydzień informujemy Cię o wynikach i postępach naszej pracy oraz przedstawiamy Ci jasny plan działań. Zależy nam żebyś znał/a nie tylko efekt naszych działań, ale również rozumiał/a nad czym pracujemy i dlaczego.

jesteśmy do twojej dyspozycji niemal 24/7

Często otrzymujemy pytanie “Czy wy w ogóle śpicie?” Zdarza się, że śpimy, ale jak nie śpimy – to odpowiemy na każde Twoje pytanie i telefon.

Bezpośredni kontakt ze współzałożycielem

Współpracując z nami Twoją pierwszą linią kontaktu jest Michał – jeden z założycieli Digispot. Możesz mieć pewność, że będziesz pod opieką kogoś komu zależy, działa szybko i jest decyzyjny.

CHCESZ POWALCZYĆ O WYSOKĄ SPRZEDAŻ W TWOIM SKLEPIE Z DIGISPOT?

1.
Skontaktuj się z nami i opisz swoje potrzeby.
2.
Na niezobowiązującym spotkaniu dokładniej poznamy Twój biznes.
3.
Otrzymasz jasną ofertę i propozycję współpracy.
4.
Zaczynamy budować Twój sklep.
5.
Otrzymujesz sklep zoptymalizowany pod kątem konwersji.
Porozmawiajmy

Napisz do nas, umów spotkanie lub po prostu zadzwoń. Odpowiadamy błyskawicznie.

Skontaktuj się
07

Zobacz też inne usługi.

Optymalizacja konwersji sklepów internetowych

Wyciśnij więcej z ruchu w Twoim sklepie i zwiększ sprzedaż bez wydawania więcej na reklamę.

E-commerce Marketing Automation

Zwiększaj konwersję dzięki automatyzacjom i dynamicznym treściom. Zbuduj lojalność i powracalność klientów.

Dowiedz się więcej o optymalizacji sklepu internetowego

06.10.2022

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Jak poprawić wyniki i konwersje Twoich kampanii marketingowych nie zaglądając do panelu Google Ads ani Facebook Ads? (tak, dobrze przeczytałeś_łaś)

Jak poprawić wyniki reklam?  Intuicyjną odpowiedzią na to pytanie jest “Trzeba zoptymalizować reklamy”. Jest to oczywiście prawidłowe podejście do sprawy. Co jednak w przypadku, gdy […]

Przeczytaj
29.09.2022

Case studies autor: Adrian Jaskulski

Jak w rok zwiększyliśmy sprzedaż w pierwszym kwartale o ponad 100%? Zobacz case study optymalizacji współczynnika konwersji Jelly bag.

Jelly bag to polska marka D2C sprzedająca damskie torebki. W trakcie kilkunastu miesięcy pracy nad optymalizacją współczynnika konwersji w sklepie Jelly bag wprowadziliśmy dziesiątki zmian […]

Przeczytaj
15.04.2022

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Google Optimize – co to jest? Jak przeprowadzić test A/B?

Testy A/B kojarzą się wielu marketerom i przedsiębiorcom głównie z email marketingiem.  Często ograniczają się oni jedynie do testowania tytułów i treści maili oraz pop-upów […]

Przeczytaj
11.04.2022

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Co to jest UX? Poznaj podstawowe zasady User Experience.

User Experience (UX) – definicja User Experience to ogół wrażeń i emocji jakie odczuwa użytkownik podczas korzystania ze sklepu internetowego, strony, aplikacji, programu lub innego […]

Przeczytaj