Co to jest współczynnik konwersji e-commerce?

WSPÓŁCZYNNIK KONWERSJI E-COMMERCE
Liczba kupujących
Liczba sprzedających
100%
Optymalizacja konwersji (CRO) to działania, które mają na celu zamienienie większej liczby odwiedzających w kupujących. Mówiąc inaczej – dzięki CRO wyciskasz więcej sprzedaży z ruchu w Twoim sklepie internetowym.
Twój zwrot z inwestycji w OPTYMALIZACJĘ WSPÓŁCZYNNIKA KONWERSJI (cro) może być naprawdę szybki!
Sprzedaż
=
-
CR
(współczynnik konwersji)
-
AOV
(średnia wartość zamówienia )
-
RUCH
(liczba odwiedzających)
-
Zakładając, że ruch i średnia wartość zamówienia w Twoim sklepie się nie zmieni: jeśli poprawisz wsp. konwersji o 50% (np. z 2% do 3%), Twoja sprzedaż wzrośnie o 50%.
-
Jeśli obecnie Twoja miesięczna sprzedaż wynosi 100 000 zł i poprawisz wsp. konwersji o 50%, zyskasz dodatkowe 50 000 zł przychodu miesięcznie.
ZAMÓW BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ I POPRAW KONWERSJĘ
Czasem jedna mała zmiana w sklepie może
znacząco poprawić sprzedaż. Przykład testu A/B:

wsp. konwersji: 2,45%

wsp. konwersji: 3,49% (+1,04 p.p.)
BRAK WYDATKÓW NA OPTYMALIZACJĘ KONWERSJI w twoim sklepie RÓWNIEŻ GENERUJE KOSZTY
-
Współczynnik konwersji
-
Sprzedaż roczna
-
Koszty optymalizacji
-
Sprzedaż – koszty optymalizacji
Bez optymalizacji
-
2%
-
1 200 000 zł
-
0 zł
-
1 200 000 zł
Po optymalizacji
-
3%
-
1 800 000 zł
-
50 000 zł
-
1 750 000zł
-
Każdy miesiąć bez podejmowania działań, które zamieniają więcej odwiedzających w kupujących, sprawia, że nie sprzedajesz tyle ile możesz. Brak inwestycji w optymalizację sklepu to nie oszczędność, to koszt alternatywny.
#szczerość #zaangażowanie
Projektujemy zmiany w Twoim sklepie, które przyniosą Ci największy wzrost sprzedaży w jak najkrótszym czasie.
Nasza usługa wybiega daleko poza ramy standardowego audytu UX, które proponuje typowa agencja. Dopasowujemy rozwiązania do Twojego biznesu, technologii i obecnego sklepu.
- Wchodzimy również w strategiczne aspekty Twojego biznesu, które mają wpływ na konwersję sklepu. Badamy komunikację marketingową Twojego sklepu – to, czy jest ona zrozumiała, czy zachęca użytkowników do zakupów i czy przekazuje wszystkie niezbędne dla klientów informacje.
- Nie dostajesz od nas jedynie rekomendacji w formie tekstowej, ale również gotowe do wdrożenia makiety najważniejszych stron w Twoim sklepie. Naszym celem jest realne zwiększenie Twojej sprzedaży, a nie wysyłanie ci ogólnikowych porad w ogromnym pliku Word lub Excelu.
Digispot w liczbach
400 +
audytów sklepów internetowych
4,9/5
średnia ocena klientów
2 000 000 +
sprzedaży w naszym e-commerce
Co może obniżać konwersję w Twoim sklepie?

umowa bez ryzyka
Umowę podpisujemy na czas nieokreślony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Możesz ją zerwać w każdym momencie. Utrzymujemy klientów jakością i efektami naszej pracy, a nie długimi umowami.

wiesz co i dlaczego robimy
Co tydzień informujemy Cię o wynikach i postępach naszej pracy oraz przedstawiamy Ci jasny plan działań. Zależy nam żebyś znał/a nie tylko efekt naszych działań, ale również rozumiał/a nad czym pracujemy i dlaczego.

jesteśmy do twojej dyspozycji niemal 24/7
Często otrzymujemy pytanie “Czy wy w ogóle śpicie?” Zdarza się, że śpimy, ale jak nie śpimy – to odpowiemy na każde Twoje pytanie i telefon.

Bezpośredni kontakt ze współzałożycielem
Współpracując z nami Twoją pierwszą linią kontaktu jest Michał – jeden z założycieli Digispot. Możesz mieć pewność, że będziesz pod opieką kogoś komu zależy, działa szybko i jest decyzyjny.

Bezpośredni kontakt ze współzałożycielem
Współpracując z nami Twoją pierwszą linią kontaktu jest

Współpracując z nami Twoją pierwszą linią kontaktu jest
Współpracując z nami Twoją pierwszą linią kontaktu jest
Działania CRO zauważalnie poprawiają sprzedaż.
Case studies naszych klientów:

- Wzrost współczynnika konwersji o 76% (z 1,32% do 2,33%) po wdrożeniu rekomendacji.

- Przebudowa sklepu wpłynęła na wzrost współczynnika konwersji o ponad 100% w porównaniu do poprzedniego roku.

- Wzrost współczynnika konwersji o ponad 40% w porównaniu do poprzedniego roku pomimo potrojenia wydatków na zimny ruch w sklepie.
PODNIEŚMY SPRZEDAŻ W TWOIM E-COMMERCE
WSPÓLNYMI SIŁAMi!
Audyt CRO sklepu internetowego
Idealny dla sklepów mających poniżej 800 transkacji/msc.
-
Analiza Twoich klientów – zrozumienie ich potrzeb i czynników decyzyjnych
-
Analiza Google Analytics i znalezienie miejsc, w których ucieka konwersja
-
Ocena ekspercka ścieżki zakupowej mobile i desktop
-
Analiza copywritingu i komunikatów marketingowych
-
Analiza click-map, scroll-map i nagrań użytkowników
-
Znalezienie obniżaczy sprzedaży
-
Raport z konkretnymi i dopasowanymi do Twojego sklepu rekomendacjami, które zwiększą Twoją konwersję
Miesięczny abonament CRO
Idealny dla sklepów mających ponad 800 transkacji/msc.
Skorzystaj z umowy na czas nieokreślony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Możesz ją zerwać w każdym momencie. Jeśli z jakiegokolwiek powodu chcesz zakończyć współpracę – rozstania są bezproblemowe.

Usługi programistów
Nie masz programistów w swoim sklepie? Skorzystaj z naszych. Oto technologie, z którymi pracujemy:


Porozmawiajmy
Napisz do nas, umów spotkanie lub po prostu zadzwoń. Odpowiadamy błyskawicznie.
Skontaktuj sięDowiedz się więcej o optymalizacji sklepu internetowego
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Jak poprawić wyniki i konwersje Twoich kampanii marketingowych nie zaglądając do panelu Google Ads ani Facebook Ads? (tak, dobrze przeczytałeś_łaś)
Jak poprawić wyniki reklam? Intuicyjną odpowiedzią na to pytanie jest “Trzeba zoptymalizować reklamy”. Jest to oczywiście prawidłowe podejście do sprawy. Co jednak w przypadku, gdy […]
Case studies autor: Adrian Jaskulski
Jak w rok zwiększyliśmy sprzedaż w pierwszym kwartale o ponad 100%? Zobacz case study optymalizacji współczynnika konwersji Jelly bag.
Jelly bag to polska marka D2C sprzedająca damskie torebki. W trakcie kilkunastu miesięcy pracy nad optymalizacją współczynnika konwersji w sklepie Jelly bag wprowadziliśmy dziesiątki zmian […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Google Optimize – co to jest? Jak przeprowadzić test A/B?
Testy A/B kojarzą się wielu marketerom i przedsiębiorcom głównie z email marketingiem. Często ograniczają się oni jedynie do testowania tytułów i treści maili oraz pop-upów […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Co to jest UX? Poznaj podstawowe zasady User Experience.
User Experience (UX) – definicja User Experience to ogół wrażeń i emocji jakie odczuwa użytkownik podczas korzystania ze sklepu internetowego, strony, aplikacji, programu lub innego […]