01

#CRO

01

#CRO

Optymalizacja współczynnika konwersji sklepu internetowego (CRO).

Pomożemy Ci wycisnąć więcej z ruchu w Twoim sklepie internetowym i zwiększyć sprzedaż bez wydawania więcej na reklamę. Zaczniesz zamieniać więcej odwiedzających w kupujących i zmniejszysz liczbę porzuconych koszyków.

Co to jest współczynnik konwersji e-commerce?

WSPÓŁCZYNNIK KONWERSJI E-COMMERCE

=

Liczba kupujących


Liczba sprzedających

X

100%

Optymalizacja konwersji (CRO) to działania, które mają na celu zamienienie większej liczby odwiedzających w kupujących. 
Mówiąc inaczej – dzięki CRO wyciskasz więcej sprzedaży z ruchu w Twoim sklepie internetowym.

Twój zwrot z inwestycji w OPTYMALIZACJĘ WSPÓŁCZYNNIKA KONWERSJI (cro) 
może być naprawdę szybki!

Sprzedaż

=

  • CR

    (współczynnik konwersji)

    X

  • AOV

    (średnia wartość zamówienia )

    X

  • RUCH

    (liczba odwiedzających)

ZAMÓW BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ I POPRAW KONWERSJĘ

Czasem jedna mała zmiana w sklepie może
znacząco poprawić sprzedaż. Przykład testu A/B:

Wersja wcześniejsza
wsp. konwersji: 2,45%
Wersja zoptymalizowana
wsp. konwersji: 3,49% (+1,04 p.p.)

BRAK WYDATKÓW NA OPTYMALIZACJĘ KONWERSJI w twoim sklepie RÓWNIEŻ GENERUJE KOSZTY

  • Współczynnik konwersji

  • Sprzedaż roczna

  • Koszty optymalizacji

  • Sprzedaż – koszty optymalizacji

Bez optymalizacji

  • 2%

  • 1 200 000 zł

  • 0 zł

  • 1 200 000 zł

Pozorna oszczędność

Po optymalizacji

  • 3%

  • 1 800 000 zł

  • 50 000 zł

  • 1 750 000zł

Wzrost sprzedaży rocznej o 600 000 zł
03

#szczerość #zaangażowanie

Projektujemy zmiany w Twoim sklepie, które przyniosą Ci największy wzrost sprzedaży w jak najkrótszym czasie.

Nasza usługa wybiega daleko poza ramy standardowego audytu UX, które proponuje typowa agencja. Dopasowujemy rozwiązania do Twojego biznesu, technologii i obecnego sklepu.

  • Wchodzimy również w strategiczne aspekty Twojego biznesu, które mają wpływ na konwersję sklepu. Badamy komunikację marketingową Twojego sklepu – to, czy jest ona zrozumiała, czy zachęca użytkowników do zakupów i czy przekazuje wszystkie niezbędne dla klientów informacje.
  • Nie dostajesz od nas jedynie rekomendacji w formie tekstowej, ale również gotowe do wdrożenia makiety najważniejszych stron w Twoim sklepie. Naszym celem jest realne zwiększenie Twojej sprzedaży, a nie wysyłanie ci ogólnikowych porad w ogromnym pliku Word lub Excelu.

Digispot w liczbach

400 +

audytów sklepów internetowych

4,9/5

średnia ocena klientów

2 000 000 +

sprzedaży w naszym e-commerce

Co może obniżać konwersję w Twoim sklepie?

umowa bez ryzyka

Umowę podpisujemy na czas nieokreślony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Możesz ją zerwać w każdym momencie. Utrzymujemy klientów jakością i efektami naszej pracy, a nie długimi umowami.

wiesz co i dlaczego robimy

Co tydzień informujemy Cię o wynikach i postępach naszej pracy oraz przedstawiamy Ci jasny plan działań. Zależy nam żebyś znał/a nie tylko efekt naszych działań, ale również rozumiał/a nad czym pracujemy i dlaczego.

jesteśmy do twojej dyspozycji niemal 24/7

Często otrzymujemy pytanie “Czy wy w ogóle śpicie?” Zdarza się, że śpimy, ale jak nie śpimy – to odpowiemy na każde Twoje pytanie i telefon.

Bezpośredni kontakt ze współzałożycielem

Współpracując z nami Twoją pierwszą linią kontaktu jest Michał – jeden z założycieli Digispot. Możesz mieć pewność, że będziesz pod opieką kogoś komu zależy, działa szybko i jest decyzyjny.

Bezpośredni kontakt ze współzałożycielem

Współpracując z nami Twoją pierwszą linią kontaktu jest

Współpracując z nami Twoją pierwszą linią kontaktu jest

Współpracując z nami Twoją pierwszą linią kontaktu jest

Działania CRO zauważalnie poprawiają sprzedaż.
Case studies naszych klientów:

FUKS24.PL
  • Wzrost współczynnika konwersji o 76% (z 1,32% do 2,33%) po wdrożeniu rekomendacji.
UBIERZCHOINKE.PL
  • Przebudowa sklepu wpłynęła na wzrost współczynnika konwersji o ponad 100% w porównaniu do poprzedniego roku.
MEDEOCARE.PL
  • Wzrost współczynnika konwersji o ponad 40% w porównaniu do poprzedniego roku pomimo potrojenia wydatków na zimny ruch w sklepie.

PODNIEŚMY SPRZEDAŻ W TWOIM E-COMMERCE
WSPÓLNYMI SIŁAMi!

Audyt CRO sklepu internetowego

Idealny dla sklepów mających poniżej 800 transkacji/msc.

  • Analiza Twoich klientów – zrozumienie ich potrzeb i czynników decyzyjnych

  • Analiza Google Analytics i znalezienie miejsc, w których ucieka konwersja

  • Ocena ekspercka ścieżki zakupowej mobile i desktop

  • Analiza copywritingu i komunikatów marketingowych

  • Analiza click-map, scroll-map i nagrań użytkowników

  • Znalezienie obniżaczy sprzedaży

  • Raport z konkretnymi i dopasowanymi do Twojego sklepu rekomendacjami, które zwiększą Twoją konwersję

Skontaktuj się i zamów audyt

Miesięczny abonament CRO

Idealny dla sklepów mających ponad 800 transkacji/msc.

Skorzystaj z umowy na czas nieokreślony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Możesz ją zerwać w każdym momencie. Jeśli z jakiegokolwiek powodu chcesz zakończyć współpracę – rozstania są bezproblemowe.

Skontaktuj się i zamów abonament CRO

Usługi programistów

Nie masz programistów w swoim sklepie? Skorzystaj z naszych. Oto technologie, z którymi pracujemy:

Skontaktuj się i zatrudnij programistów
Porozmawiajmy

Napisz do nas, umów spotkanie lub po prostu zadzwoń. Odpowiadamy błyskawicznie.

Skontaktuj się

Dowiedz się więcej o optymalizacji sklepu internetowego

06.10.2022

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Jak poprawić wyniki i konwersje Twoich kampanii marketingowych nie zaglądając do panelu Google Ads ani Facebook Ads? (tak, dobrze przeczytałeś_łaś)

Jak poprawić wyniki reklam?  Intuicyjną odpowiedzią na to pytanie jest “Trzeba zoptymalizować reklamy”. Jest to oczywiście prawidłowe podejście do sprawy. Co jednak w przypadku, gdy […]

Przeczytaj
29.09.2022

Case studies autor: Adrian Jaskulski

Jak w rok zwiększyliśmy sprzedaż w pierwszym kwartale o ponad 100%? Zobacz case study optymalizacji współczynnika konwersji Jelly bag.

Jelly bag to polska marka D2C sprzedająca damskie torebki. W trakcie kilkunastu miesięcy pracy nad optymalizacją współczynnika konwersji w sklepie Jelly bag wprowadziliśmy dziesiątki zmian […]

Przeczytaj
15.04.2022

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Google Optimize – co to jest? Jak przeprowadzić test A/B?

Testy A/B kojarzą się wielu marketerom i przedsiębiorcom głównie z email marketingiem.  Często ograniczają się oni jedynie do testowania tytułów i treści maili oraz pop-upów […]

Przeczytaj
11.04.2022

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Co to jest UX? Poznaj podstawowe zasady User Experience.

User Experience (UX) – definicja User Experience to ogół wrażeń i emocji jakie odczuwa użytkownik podczas korzystania ze sklepu internetowego, strony, aplikacji, programu lub innego […]

Przeczytaj