Zwiększ sprzedaż bez podnoszenia wydatków
na SEO i ruch płatny.
Kampanie Marketing Automation pozwalają lepiej wykorzystywać ruch w Twoim sklepie.
Dzięki automatyzacji marketingu możesz wysyłać odpowiednie treści
do odpowiednich osób w odpowiednim czasie.
- AUTOMATYZACJE E-MAIL, SMS I PUSH
- Odzyskiwanie porzuconych koszyków
AUTOMATYZACJE E-MAIL, SMS I PUSH
Digispot w liczbach
400 +
audytów sklepów internetowych
4,9/5
średnia ocena klientów
2 000 000 +
sprzedaży w naszym e-commerce

umowa bez ryzyka
Umowę podpisujemy na czas nieokreślony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Możesz ją zerwać w każdym momencie. Utrzymujemy klientów jakością i efektami naszej pracy, a nie długimi umowami.

wiesz co i dlaczego robimy
Co tydzień informujemy Cię o wynikach i postępach naszej pracy oraz przedstawiamy Ci jasny plan działań. Zależy nam żebyś znał/a nie tylko efekt naszych działań, ale również rozumiał/a nad czym pracujemy i dlaczego.

jesteśmy do twojej dyspozycji niemal 24/7
Często otrzymujemy pytanie “Czy wy w ogóle śpicie?” Zdarza się, że śpimy, ale jak nie śpimy – to odpowiemy na każde Twoje pytanie i telefon.

Bezpośredni kontakt ze współzałożycielem
Współpracując z nami Twoją pierwszą linią kontaktu jest Michał – jeden z założycieli Digispot. Możesz mieć pewność, że będziesz pod opieką kogoś komu zależy, działa szybko i jest decyzyjny.
CHCESZ POWALCZYĆ O WYSOKĄ SPRZEDAŻ W TWOIM SKLEPIE Z DIGISPOT?
Porozmawiajmy
Napisz do nas, umów spotkanie lub po prostu zadzwoń. Odpowiadamy błyskawicznie.
Skontaktuj sięZobacz też inne usługi.
Optymalizacja konwersji sklepów internetowych
Wyciśnij więcej z ruchu w Twoim sklepie i zwiększ sprzedaż bez wydawania więcej na reklamę.
Tworzenie nowych sklepów internetowych
Zaprojektujemy i zbudujemy Twój nowy sklep. Od A do Z. Otrzymasz szybki, intuicyjny i wzbudzający zaufanie sklep.
Dowiedz się więcej o optymalizacji sklepu internetowego
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Jak poprawić wyniki i konwersje Twoich kampanii marketingowych nie zaglądając do panelu Google Ads ani Facebook Ads? (tak, dobrze przeczytałeś_łaś)
Jak poprawić wyniki reklam? Intuicyjną odpowiedzią na to pytanie jest “Trzeba zoptymalizować reklamy”. Jest to oczywiście prawidłowe podejście do sprawy. Co jednak w przypadku, gdy […]
Case studies autor: Adrian Jaskulski
Jak w rok zwiększyliśmy sprzedaż w pierwszym kwartale o ponad 100%? Zobacz case study optymalizacji współczynnika konwersji Jelly bag.
Jelly bag to polska marka D2C sprzedająca damskie torebki. W trakcie kilkunastu miesięcy pracy nad optymalizacją współczynnika konwersji w sklepie Jelly bag wprowadziliśmy dziesiątki zmian […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Google Optimize – co to jest? Jak przeprowadzić test A/B?
Testy A/B kojarzą się wielu marketerom i przedsiębiorcom głównie z email marketingiem. Często ograniczają się oni jedynie do testowania tytułów i treści maili oraz pop-upów […]
Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski
Co to jest UX? Poznaj podstawowe zasady User Experience.
User Experience (UX) – definicja User Experience to ogół wrażeń i emocji jakie odczuwa użytkownik podczas korzystania ze sklepu internetowego, strony, aplikacji, programu lub innego […]