#oferta

E-commerce Marketing Automation i e-mail marketing.

Wdrażamy automatyzacje i personalizacje, które zwiększają konwersję, budują lojalność i powracalność klientów.

  • Zaczniesz odzyskiwać więcej porzuconych koszyków.
  • Wykorzystasz techniki, o których nie ma pojęcia Twoja konkurencja.
  • Osiągniesz kilkakrotnie wyższy zwrot z e-mail marketingu.
  • Zaczniesz zamieniać klientów w lojalnych promotorów Twojej marki.
  • Zwiększysz częstotliwość zamówień, średnią wartość zamówienia i wsp. konwersji.
Badanie grupy docelowej
Wybór technologii
Strategia komunikacji
Rekomendacje produktowe
Segmentacja
Optymalizacja

Zwiększ sprzedaż bez podnoszenia wydatków
na SEO i ruch płatny.

Kampanie Marketing Automation pozwalają lepiej wykorzystywać ruch w Twoim sklepie.
Dzięki automatyzacji marketingu możesz wysyłać odpowiednie treści
do odpowiednich osób w odpowiednim czasie.

Odzyskiwanie porzuconych koszyków
  • AUTOMATYZACJE E-MAIL, SMS I PUSH
Odzyskiwanie porzuconych koszyków
  • Odzyskiwanie porzuconych koszyków
1.
2.
3.

AUTOMATYZACJE E-MAIL, SMS I PUSH

Digispot w liczbach

400 +

audytów sklepów internetowych

4,9/5

średnia ocena klientów

2 000 000 +

sprzedaży w naszym e-commerce

umowa bez ryzyka

Umowę podpisujemy na czas nieokreślony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Możesz ją zerwać w każdym momencie. Utrzymujemy klientów jakością i efektami naszej pracy, a nie długimi umowami.

wiesz co i dlaczego robimy

Co tydzień informujemy Cię o wynikach i postępach naszej pracy oraz przedstawiamy Ci jasny plan działań. Zależy nam żebyś znał/a nie tylko efekt naszych działań, ale również rozumiał/a nad czym pracujemy i dlaczego.

jesteśmy do twojej dyspozycji niemal 24/7

Często otrzymujemy pytanie “Czy wy w ogóle śpicie?” Zdarza się, że śpimy, ale jak nie śpimy – to odpowiemy na każde Twoje pytanie i telefon.

Bezpośredni kontakt ze współzałożycielem

Współpracując z nami Twoją pierwszą linią kontaktu jest Michał – jeden z założycieli Digispot. Możesz mieć pewność, że będziesz pod opieką kogoś komu zależy, działa szybko i jest decyzyjny.

CHCESZ POWALCZYĆ O WYSOKĄ SPRZEDAŻ W TWOIM SKLEPIE Z DIGISPOT?

1.
Skontaktuj się z nami i opisz swoje potrzeby.
2.
Wykonamy dla Ciebie wstępny, bezpłatny audyt sklepu internetowego.
3.
Na niezobowiązującym spotkaniu przedstawimy Quick Wins i dokładniej poznamy Twój biznes.
4.
Otrzymasz jasną ofertę i propozycję współpracy.
5.
Pomagamy Ci w zwiększaniu sprzedaży w Twoim sklepie.
Porozmawiajmy

Napisz do nas, umów spotkanie lub po prostu zadzwoń. Odpowiadamy błyskawicznie.

Skontaktuj się
07

Zobacz też inne usługi.

Optymalizacja konwersji sklepów internetowych

Wyciśnij więcej z ruchu w Twoim sklepie i zwiększ sprzedaż bez wydawania więcej na reklamę.

Tworzenie nowych sklepów internetowych

Zaprojektujemy i zbudujemy Twój nowy sklep. Od A do Z. Otrzymasz szybki, intuicyjny i wzbudzający zaufanie sklep.

Dowiedz się więcej o optymalizacji sklepu internetowego

06.10.2022

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Jak poprawić wyniki i konwersje Twoich kampanii marketingowych nie zaglądając do panelu Google Ads ani Facebook Ads? (tak, dobrze przeczytałeś_łaś)

Jak poprawić wyniki reklam?  Intuicyjną odpowiedzią na to pytanie jest “Trzeba zoptymalizować reklamy”. Jest to oczywiście prawidłowe podejście do sprawy. Co jednak w przypadku, gdy […]

Przeczytaj
29.09.2022

Case studies autor: Adrian Jaskulski

Jak w rok zwiększyliśmy sprzedaż w pierwszym kwartale o ponad 100%? Zobacz case study optymalizacji współczynnika konwersji Jelly bag.

Jelly bag to polska marka D2C sprzedająca damskie torebki. W trakcie kilkunastu miesięcy pracy nad optymalizacją współczynnika konwersji w sklepie Jelly bag wprowadziliśmy dziesiątki zmian […]

Przeczytaj
15.04.2022

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Google Optimize – co to jest? Jak przeprowadzić test A/B?

Testy A/B kojarzą się wielu marketerom i przedsiębiorcom głównie z email marketingiem.  Często ograniczają się oni jedynie do testowania tytułów i treści maili oraz pop-upów […]

Przeczytaj
11.04.2022

Optymalizacja współczynnika konwersji autor: Adrian Jaskulski

Co to jest UX? Poznaj podstawowe zasady User Experience.

User Experience (UX) – definicja User Experience to ogół wrażeń i emocji jakie odczuwa użytkownik podczas korzystania ze sklepu internetowego, strony, aplikacji, programu lub innego […]

Przeczytaj